Thursday, January 29, 2009

BALIK KAMPUNG

Setelah sekian lama tidak membloging...hari ni titibe rase cm rajin nak tulis blog..
Ape2 pun SELAMAT TAHUN BARU CINA kepada sesiapa yang menyambutnya..


sibuk memetik cili padi
belajar cara mengambil buah rambutan..
belajar merokok..haha
Aliya, Auni dan Lokman
Pak lang
Sofia dan Dania
Dania dan Abah


cuti raya cina ini kami mengambil kesempatan untuk pulang ke kampung..haha..ye balik kampung!!!! (untuk mengedarkan kad jemputan kawin kakak ku) ianya agak membosankan memandangkan yg balik kampung tu hanya mama, abah dan saya..Lepas blaik kedah g Perak pulak..aduhhh!!!menyesal ikut dorang balik..hihi...

2 comments:

farahrahman said...

hahaha!! bosan ke nok? kekeke...
aku dah agak dah!
tapi ko dpt belaja merokok daun kan kan? LOL!

Fuzy blurry said...

farahrahman: yela bosan la nok!!!
takde benda nak buat.balik2 layan Dania,Aliya,Auni...haha..Victoria aku tak sentuh..ha'ah Pak Lang soh isap.siap taruk tembakau kaw2 lagi! aku pun ape lagi pura2 tak reti isap ahh..haha..letih tekak aku..huhu